dissabte, 21 de juliol del 2018

no news good news





No news good news, aquesta màxima no es cumpleix en el món dels punts de llibre. Si no hi ha notícies, si no hi ha moviment, no hi ha punts.
Per sort, fins i tot en època estival, quan sembla que tot s'atura, alguna cosa es mou.
Les news que avui us presento potser no són de rabiosa actualitat però per a mí són fresquetes, les vaig aconseguir fa poc.

El darrer puzzle d'Alibri:





M'encanta l'ex-libris dels reversos



 Recordeu la lalimola, vaig parlar d'ella quan es va presentar el darrer altell ilustrat per Sant Jordi. Ha tingut el detall de portar-nos a Barcelona un bon picot de punts de llibre de la darrera Fira del llibre de València. També va ser ella qui va encarregar-se de les imatges que enguany promocionaven la fira. Moltes gràcies Sandra. Els podeu trobar a la Sala Ciutat.



 Llibres al metro, una iniciativa que funciona des de la primavera de 2017. Jo no m'havia assabentat. Mai no he vist un llibre al metro que formés part d'aquesta campanya. La idea és bona.




A diverses llibreries, havia vist aquest cartell del Club de editores al margen, se'm queia la baba... i han editat la postal! 

2 comentaris: