dijous, 5 de juliol del 2018

Calentito, calentito






Fins ara, de l'escola de cinema Bande à part només havia vist postals de promoció. 
M'ha arribat aquest punt que m'ha encantat i per això el poso aquí per compartir:





Aquí ho poso retallat per a què pogueu apreciar més els detallls



Hauran fet un model o diversos?
En faran un de diferent cada curs?
Estarem al tanto! 


I una altra novetat que m'ha encantat i em vaig deixar ahir de comentar: les postals d'escriptores de l'editorial Impedimenta. Desconec el nombre total i si preludien una reedició de les seves obres o forma encara part de la celebració del desè aniversari de la seva aventura, però sigui quina sigui la raó, benvingudes siguin:






1 comentari:

  1. Precioso el punt!
    Yo postal solo tengo la de Iris Murdoch. Ni sabía que las habían editado y encontré ésta en la librería antes de venirnos. A ver si queda alguna cuando vuelva, que lo dudo.
    Me encantan la textura y el blanco y negro.
    Bom día!

    ResponElimina