dissabte, 23 de gener del 2021

Ana Burillo

 El dia que em vaig trobar amb l'Eli, vam entrar a la llibreria Nollegiu, no tenien gaires novetats (en quan a punts es refereix), perquè novetats en llibres, les que vulguis.

Al taulell tenien en venda unes postals molt maques i vaig comprar-ne una:



Tafanejant per internet vaig trobar aquesta informació:

Un lugar ens proposa una reflexió sobre com transformem els espais d’habitabilitat i els espais de relació, sobre els canvis en les relacions i en la comunicació en un món amb cada vegada més canals de comunicació, sobre la proximitat o llunyania de les relacions, sobre els llocs antropològics, llocs d’identitat i relacionals i els espais no-lloc, mancats de relacions o vertaderes trobades amb l’altre, i sobre com la pèrdua de l’entorn natural ens deshumanitza.

Un lugar

Ana Burillo

Acrílics, llapis de colors, tintes de tampó sobre paper 20 x 40 cm, 2014 cargocollective.com/anaburilloillustration

Escola Massana enllaç

La sorpresa és que l'Ana Burillo estava també treballant a la llibreria.

El mateix dia vaig entrar en un  Re-Read i vaig trobar aquesta postal, no sé si han fet el punt:





3 comentaris:

  1. Muy bonitas las dos.
    Marcapáginas se encuentran pocos últimamente.
    Bon día!

    ResponElimina
  2. ai, ara llegeixo aquesta entrada (es que entro poc i quan entro faig repàs de tot jajajaaj) trobades productives, les nostres :)

    ResponElimina