diumenge, 31 de gener del 2021

Biblioteca Arús 2021


M'he passat la setmana enganxada als actes de la bcnegrambla, hi ha hagut de tot taules molt interessants i d'altres més banals, quan m'avorria passava a mirar altres activitats: podcast, ruta literària, poesia, música amb Dani Nel.lo, Miqui Puig i Tori Sparks...

A l'Arús, com a cada edició de bcnegra, han muntat la petita exposició al voltant de l'univers de Sherlock Holmes, enguany li ha tocat al dolentíssim Moriarty.

La Biblioteca Arús sempre em sorprèn amb alguna informació que desconec.Per exemple no sabia que la documentació personal d' Enrique Tierno Galván hi és dipositada des del 2012.

El punt de llibre calendari d'enguany és molt bonic. 


Són una mena de motllures  que es troben a l'edifici.
























La celebració dels 125 de la biblioteca va ser l'any passat:

I de l'any passat és el següent punt:



Encara tinc repetits un parell, si a algú l'interessa ja ho sabeu.


2 comentaris:

  1. Se hace la boca agua viendo la biblioteca y el punt del calendario es una joya.
    Bcssssssssssssssssssss

    ResponElimina
  2. Ego, tuli latum, Alea jacta est. m'encanta el punt i m'has donat idea per acabar els de la construcció dels retaule del 2018.
    ha sortit sobre, ja diràs quan arribi.
    Salut.
    Joan

    ResponElimina