dimarts, 7 de març del 2017

Kalandraka

Cada dia llegeixo o ho intento... o miro un llibre.
El món de la i.lustració m'atreu cada cop més. Recordo en Pep, un company amb el qual vaig tenir la sort de compartir feina. Quan feiem feixugues reunions amb documents avorrits i plens de paraules, lletres, gràfics...deia amb veu penosa: "no hi ha dibuixos!"
Avui he anat a casa Anita, ja us hi parlaré un altre dia. M'he volgut fer un regal. Me'l mereixo. No estic passant el millor moment de la meva vida i avui, ja que era al carrer, he decidit atansar-m'hi.
Hi he trobat un petit tresor, molt valuós.
Una reedició dels contes de Kalandraka minis.

M'encanta col.leccionar punts de llibre però molt més si van acompanyats.

4 comentaris:

  1. Roser nosaltres tenim un àlbum de repetits a Mondorepes que només son de punts de llibre de Kalandraka. Crec que hi trobaràs els punts de llibre d'aquests llibres. En tot cas també ho miraré jo.
    Montse

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Roser, Kalandraka es una de las editoriales que más gustan a los coleccionistas por su cuidada elección de los ilustradores. A mi me encanta!!!
    bssss,
    Inma

    ResponElimina
  4. Sí y el hecho de que elijan un papel tan fino y un formato pequeño aún le proporciona más distancia frente a las propuestas de otras editoriales.

    ResponElimina