dijous, 16 de març del 2017

Play Attitude 2





Heu llegit l'entrada anterior? doncs aquesta és continuació. 
Ahir al matí vaig fer una visita a l'editorial. Efectivament, tanquen. No es tracta d'un parany publicitari, com aquelles botigues que tanquen i obren sovint (així es treuen del damunt el romanent de mercància rància que tenen al magatzem) i tornen a obrir al cap de tres dies havent canviat la dependenta i de lloc el mostrador.

Si heu mirat la web, a banda de la venda on-line, obriran, proximament, tr3s dies  la botiga. Un bon moment per per fer-hi cap.
Jo ja vaig firar uns llibres preciosos. 
També vaig poder assabentar-me, i fruir, d'un dels projectes que tenen entre mans: unes app per llegir relats il.lustrats i interactius que són una passada!

ArthurConanDoyle AStudyInScarlet annual.jpgA la tarda vaig baixar-me "Estudio en Escarlata" de Connan Doyle. Tenia la mateixa sensació de quan era petita i llegia uns llibres que m'encantaven de l' editorial Bruguera. En aquella col.lecció tant et podies trobar clàssics juvenils com histories de la Sissí Emperatiz. 


Imagen relacionadaLa gràcia d'aquesta col.lecció és que cada tres  pàgines hi havia una historieta. Podies llegir només la historieta, la lletra o ambdues coses. A mí m'agradava llegir la lletra i , quan tocava, la historieta i notava com una pressa per llegir i veure com el dibuixant representava allò que jo m'estava imaginant. Doncs aquesta mateixa emoció vaig sentir ahir.

Quan pugui, penjaré una mostra dels punts i postals que tinc de Play Attitude.En aquests moments l'escaner no es deixa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada