divendres, 12 de gener del 2018

Nat i novetats

El Museu de les Ciències Naturals de Barcelona, Nat, ha editat una postal força original:




Hi té un tauró troquelat per a pintar-lo per la part de darrera i obtenir un tauró-tunnejat o bé per fer-lo servir de punt de llibre:

Hi ha altres novetats:



Un altre punt de l'exposició de Loos.


Un altre de Puig i Cadafalch, el de les vidrieres em va agradar però aquest m'agrada més. Les diferents textures, les finestres que ens permeten veure més enllà, l'esgrafiat magnífic de l'escala i el disseny de la tapa de clavegueram, aire, terra, metall...
Les tapes de registre de pous de claveguera són quelcom que em crida molt l'atenció quan passejo per una ciutat nova. N'hi ha de precioses i són un element que ha canviat poc.



I ja ens hem d'anar preparant per a la setmana més negra de l'any.





M'encaaaaantaaa

Nou comissari i nova imatge. Apareix el blau. Fins ara estàvem acostumats a la combinació de negres, grisos, i grocs. Aquests es mantenen però el blau dóna una altra llum. És una mica la sensació dels primers impresionistes quan comencen a pintar carrers urbans de nit, il.luminats amb llum  elèctrica o de molts cómics on veiem representada la negror de la nit amb color blau fosc.




2 comentaris:

  1. Sí que es un crimen no ir. Me están entrando unas ganas de escaparme...
    Bcssssssssss

    ResponElimina
  2. M'encanta que sigui en blau i que canviïn una mica. Jo no vaig mai a les activitats perquè no acostumo a llegir novel·la negra, però està molt bé que segueixi fent-se després de tants anys :)

    ResponElimina